Witam serdecznie.

Zapraszam do recenzji gry na PC Star Wars – Battlefront 2 (2017).

Platforma testowa:

– monitor: Asus MG279Q

– procesor: Intel i7-6700K – OC do 4,8 Ghz przy 1,385V

– pasta termoprzewodząca: Noctua NT-H1

– chłodzenie procesora: NZXT Kraken X62

– płyta główna: MSI Z270 MPower Gaming Titanium

– pamięć RAM: Adata XPG Dazzle DDR4, 2x8GB – OC do 3600 MHz CL19-19-19-39

– karta graficzna: Asus GTX 1070Ti Cerberus

– zasilacz: Corsair RM850X

– dysk SSD: Samsung SSD 960 EVO M.2 500 GB

– dysk HDD: Seagate Barracuda 3TB

– obudowa: Thermaltake Core P5 Green Edition

Poniżej screeny z gry z rozdzielczości 2k (2560x1440p):

detale graficzne ultra:

detale graficzne wysokie:

detale graficzne średnie:

W skali 1-10 grę oceniam na 5.

Powiem szczerze, że jestem rozczarowany. W szumnych zapowiedziach dało się słyszeć głosy, że będziemy mieli ciekawą i długą kampanię oraz poprawione błędy z części pierwszej, a wyszło niestety jak zwykle. Szczegóły co i jak poniżej.

ZALETY:

– świetna grafika w 2k oraz bdb odwzorowanie otoczenia, przyrody, postaci itp.

– dobra optymalizacja w rozdzielczości 2k

– bdb klimat

WADY:

– jakość obrazu w tzw. przerywnikach filmowych jest tylko dobra i gorsza niż podczas samej rozgrywki

– gra nie współpracuje prawidłowo z popularnym programem Fraps  

– wątek fabularny niczym nie zachwyca – dla mnie jest średnio – oraz jest bardzo krótki (przejście kampanii zajmuje w zależności od poziomu trudności 5-6 godzin – także kpina)

– brak dobrego, rozbudowanego  multiplayera  – multi jest bardzo podobny do tego z części pierwszej – także spory zawód

– u mnie na dwóch komputerach o różnej specyfikacji występują dziwne zacięcia podczas gier, a takowe nie występują w innych grach, więc gra ma jakieś dziwne bugi – FPS ze 120-140 FPS potrafi spaść nagle do 40-50 – lipa straszna! Co ciekawe takowe dziwne spadki płynności gry u jednych graczy wysterują a u innych nie – pytałem kilku znajomych – także ciekawa sprawa w czym jest problem…

– zastosowanie mikropłatnosci w multiplayerze, które faworyzują graczy, którzy je kupują jest po prostu strzałem w głowę twórców gry – po wielkiej awanturze ze strony graczy w tej kwestii, dopiero po kilkunastu tygodniach od premiery twórcy łaskawie się ugięli  i wpływ mikrotransakcji ograniczyli – jednak niesmak pozostaje

– brak otwartego świata zarówno w kampanii jak i w multi – obszar po jakim możemy się poruszać w danym momencie w grze jest mały

A co Wy sądzicie o nowej grze? Zapraszam do dyskusji!


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

two × one =

Przejdź do paska narzędzi